O mnie

Witaj!
Cześć, mam na imię Julia i witam Cię na stronie szablonu Evelyn! Jest to w pełni responsywny, nowoczesny, kobiecy szablon na Bloggera, stworzony z ❤ w moim studiu Brand & Blogger. Śmiało, rozejrzyj się tutaj!

Pomogę Ci sprawić, aby Twój blog na Bloggerze wyglądał pięknie i profesjonalnie ❤
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ
  • 1
    BEAUTY
    Chcesz poznać moje ulubione makijaże i kosmetyki, dowiedzieć się, co polecam? Znajdziesz to tutaj - sprawdź teraz! ♡
    CZYTAJ WIĘCEJ
  • 2
    LIFESTYLE
    Tutaj poczytasz o mojej życiowej filozofii: zero waste, diecie fit, treningach i więcej ♡
    CZYTAJ WIĘCEJ
  • 3
    PLANOWANIE
    Mam obsesję na punkcie planowania! Chciałabyś zacząć planować swój czas? Poznaj moje najlepsze metody planowania ♡
    CZYTAJ WIĘCEJ

Twitter – dlaczego go nie doceniamy?

Twitter jest niezwykle popularnym miniblogiem w Stanach Zjednoczonych. W Polsce funkcjonuje najczęściej w kręgach politycznych. Niemniej jednak wiele firm wykorzystuje go jako jedne z nośników informacji i miejsc reklamowych. Jednakże nie każdy potrafi w pełni wykorzystać potencjał „społecznościówki”.

Brak ogromnej popularności w naszym kraju wynika zapewne z szybszego niż obserwujemy to na innych portalach społecznościowych przepływu informacji. Należy więc skutecznie temu zapobiegać poprzez selekcję prezentowanej treści. Tylko wtedy zbudujemy content godny zaufania i zaangażowania potencjalnych klientów.

Aby móc nad tym zapanować, należy skorzystać z narzędzia Twiiter Analitics. Te miejsce oferuje nam możliwość stworzenia oraz panowania nad założoną wcześniej strategią marketingową nie tylko z naszego komputera, ale też z telefonu. Możemy podglądnąć zachowanie grupy docelowej na bezpośrednio opublikowanym wpisie w tym liczbę wyświetleń czy zaangażowanie związane z naszym tweetem, czyli odpowiedzi, polubienia i inne reakcje w postaci video.

Zmiany z naszych statystyk jesteśmy w stanie porównywać co miesiąc odnosząc się do przeszłości. Taka analiza raportu pomoże w zmianie strategii a także zdiagnozowaniu, czy obecne poczynania wymagają poprawek. Pozwoli sprawdzić, która grupa followersów najchętniej reaguje na nasze wpisy. O dokładniejszych danych poinformuje nas Twitter Activity.

Ponieważ najważniejsza jest komunikacja z marką prowadzona przez potencjalnych odbiorców, trzeba o nich zadbać. Gdy chcemy się przekonać, dla kogo nasza oferta stanowi najcenniejszy content, odwiedzamy zakładkę Followersi. Znajdziemy tutaj też informacje dotyczące preferencji, zainteresowań naszych nabywców. Dzięki temu, dostosujemy do nich swój poziom komunikacji.

Aby więc zrozumieć działania marketingowe dostępne na Twitterze, poświęćmy do nich nieco więcej wysiłku. 
Sylwia Cegieła