Twitter jest niezwykle popularnym miniblogiem w Stanach Zjednoczonych. W Polsce funkcjonuje najczęściej w kręgach politycznych. Niemniej jednak wiele firm wykorzystuje go jako jedne z nośników informacji i miejsc reklamowych. Jednakże nie każdy potrafi w pełni wykorzystać potencjał „społecznościówki”.
Brak ogromnej popularności w naszym kraju wynika zapewne z szybszego niż obserwujemy to na innych portalach społecznościowych przepływu informacji. Należy więc skutecznie temu zapobiegać poprzez selekcję prezentowanej treści. Tylko wtedy zbudujemy content godny zaufania i zaangażowania potencjalnych klientów.
Aby móc nad tym zapanować, należy skorzystać z narzędzia Twiiter Analitics. Te miejsce oferuje nam możliwość stworzenia oraz panowania nad założoną wcześniej strategią marketingową nie tylko z naszego komputera, ale też z telefonu. Możemy podglądnąć zachowanie grupy docelowej na bezpośrednio opublikowanym wpisie w tym liczbę wyświetleń czy zaangażowanie związane z naszym tweetem, czyli odpowiedzi, polubienia i inne reakcje w postaci video.
Zmiany z naszych statystyk jesteśmy w stanie porównywać co miesiąc odnosząc się do przeszłości. Taka analiza raportu pomoże w zmianie strategii a także zdiagnozowaniu, czy obecne poczynania wymagają poprawek. Pozwoli sprawdzić, która grupa followersów najchętniej reaguje na nasze wpisy. O dokładniejszych danych poinformuje nas Twitter Activity.
Ponieważ najważniejsza jest komunikacja z marką prowadzona przez potencjalnych odbiorców, trzeba o nich zadbać. Gdy chcemy się przekonać, dla kogo nasza oferta stanowi najcenniejszy content, odwiedzamy zakładkę Followersi. Znajdziemy tutaj też informacje dotyczące preferencji, zainteresowań naszych nabywców. Dzięki temu, dostosujemy do nich swój poziom komunikacji.
Aby więc zrozumieć działania marketingowe dostępne na Twitterze, poświęćmy do nich nieco więcej wysiłku.
Brak ogromnej popularności w naszym kraju wynika zapewne z szybszego niż obserwujemy to na innych portalach społecznościowych przepływu informacji. Należy więc skutecznie temu zapobiegać poprzez selekcję prezentowanej treści. Tylko wtedy zbudujemy content godny zaufania i zaangażowania potencjalnych klientów.
Aby móc nad tym zapanować, należy skorzystać z narzędzia Twiiter Analitics. Te miejsce oferuje nam możliwość stworzenia oraz panowania nad założoną wcześniej strategią marketingową nie tylko z naszego komputera, ale też z telefonu. Możemy podglądnąć zachowanie grupy docelowej na bezpośrednio opublikowanym wpisie w tym liczbę wyświetleń czy zaangażowanie związane z naszym tweetem, czyli odpowiedzi, polubienia i inne reakcje w postaci video.
Zmiany z naszych statystyk jesteśmy w stanie porównywać co miesiąc odnosząc się do przeszłości. Taka analiza raportu pomoże w zmianie strategii a także zdiagnozowaniu, czy obecne poczynania wymagają poprawek. Pozwoli sprawdzić, która grupa followersów najchętniej reaguje na nasze wpisy. O dokładniejszych danych poinformuje nas Twitter Activity.
Ponieważ najważniejsza jest komunikacja z marką prowadzona przez potencjalnych odbiorców, trzeba o nich zadbać. Gdy chcemy się przekonać, dla kogo nasza oferta stanowi najcenniejszy content, odwiedzamy zakładkę Followersi. Znajdziemy tutaj też informacje dotyczące preferencji, zainteresowań naszych nabywców. Dzięki temu, dostosujemy do nich swój poziom komunikacji.
Aby więc zrozumieć działania marketingowe dostępne na Twitterze, poświęćmy do nich nieco więcej wysiłku.
Sylwia Cegieła