O mnie

Witaj!
Cześć, mam na imię Julia i witam Cię na stronie szablonu Evelyn! Jest to w pełni responsywny, nowoczesny, kobiecy szablon na Bloggera, stworzony z ❤ w moim studiu Brand & Blogger. Śmiało, rozejrzyj się tutaj!

Pomogę Ci sprawić, aby Twój blog na Bloggerze wyglądał pięknie i profesjonalnie ❤
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ
  • 1
    BEAUTY
    Chcesz poznać moje ulubione makijaże i kosmetyki, dowiedzieć się, co polecam? Znajdziesz to tutaj - sprawdź teraz! ♡
    CZYTAJ WIĘCEJ
  • 2
    LIFESTYLE
    Tutaj poczytasz o mojej życiowej filozofii: zero waste, diecie fit, treningach i więcej ♡
    CZYTAJ WIĘCEJ
  • 3
    PLANOWANIE
    Mam obsesję na punkcie planowania! Chciałabyś zacząć planować swój czas? Poznaj moje najlepsze metody planowania ♡
    CZYTAJ WIĘCEJ

Blogi kosmetyczne nowym wcieleniem marketingu szeptanego

Branża kosmetyczna nie jest już taka, jak była jeszcze kilka lat temu. Obecnie niemal wszystkie marki otwierają się na klienta internetowego przez posiadanie aktywnej strony fanowskiej w mediach społecznościowych czy prowadząc video-bloga na YouTube. Ten ostatni najczęściej przyjmuje formę poradników na temat interesującego nas produktu albo tutoriali tworzonych przez profesjonalnych wizażystów na temat praktycznego użycia kosmetyków. Kliknij w zdjęcie, aby przeczytać całość. 

http://marketingibiznes.pl/content-marketing/blogi-kosmetyczne-nowym-wcieleniem-marketingu-szeptanego