O mnie

Witaj!
Cześć, mam na imię Julia i witam Cię na stronie szablonu Evelyn! Jest to w pełni responsywny, nowoczesny, kobiecy szablon na Bloggera, stworzony z ❤ w moim studiu Brand & Blogger. Śmiało, rozejrzyj się tutaj!

Pomogę Ci sprawić, aby Twój blog na Bloggerze wyglądał pięknie i profesjonalnie ❤
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ
  • 1
    BEAUTY
    Chcesz poznać moje ulubione makijaże i kosmetyki, dowiedzieć się, co polecam? Znajdziesz to tutaj - sprawdź teraz! ♡
    CZYTAJ WIĘCEJ
  • 2
    LIFESTYLE
    Tutaj poczytasz o mojej życiowej filozofii: zero waste, diecie fit, treningach i więcej ♡
    CZYTAJ WIĘCEJ
  • 3
    PLANOWANIE
    Mam obsesję na punkcie planowania! Chciałabyś zacząć planować swój czas? Poznaj moje najlepsze metody planowania ♡
    CZYTAJ WIĘCEJ

Po co blogerowi newsletter?

Automatyczny mailing to bardzo przydatne narzędzie dla każdego, kto chce dotrzeć ze swoim produktem do szerszego grona odbiorców oferowanej treści. Tym bardziej autorzy powinni go docenić, gdyż stanowi on niedocenione źródło pozyskiwania i utrzymania kontaktów. Używając go, nie tylko generujemy ruch czy poszerzamy listę czytelników, ale również zapewniamy sobie potencjalny dochód. Warto więc przyjrzeć się bliżej tej formie komunikacji z czytelnikiem. Kliknij w zdjęcie, aby przeczytać całość.
http://marketingibiznes.pl/biznes/po-co-blogerowi-newsletter