O mnie

Witaj!
Cześć, mam na imię Julia i witam Cię na stronie szablonu Evelyn! Jest to w pełni responsywny, nowoczesny, kobiecy szablon na Bloggera, stworzony z ❤ w moim studiu Brand & Blogger. Śmiało, rozejrzyj się tutaj!

Pomogę Ci sprawić, aby Twój blog na Bloggerze wyglądał pięknie i profesjonalnie ❤
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ
  • 1
    BEAUTY
    Chcesz poznać moje ulubione makijaże i kosmetyki, dowiedzieć się, co polecam? Znajdziesz to tutaj - sprawdź teraz! ♡
    CZYTAJ WIĘCEJ
  • 2
    LIFESTYLE
    Tutaj poczytasz o mojej życiowej filozofii: zero waste, diecie fit, treningach i więcej ♡
    CZYTAJ WIĘCEJ
  • 3
    PLANOWANIE
    Mam obsesję na punkcie planowania! Chciałabyś zacząć planować swój czas? Poznaj moje najlepsze metody planowania ♡
    CZYTAJ WIĘCEJ

Komunikacja w mediach społecznościowych

Najważniejsze w mediach społecznościowych jest dotarcie do jak najszerszego grona odbiorów. O tym myśli każdy administrator strony. Jednak, aby to osiągnąć, należy najpierw zbudować grupę zaangażowanych i aktywnych czytelników. Przekazywane treści powinny być spójne. Użytkownik musi wiedzieć, czego może się spodziewać i kiedy. W strategii nie ma miejsca na przypadkowość, dlatego tak ważny jest czas publikacji. Przeanalizujmy zatem statystyki w celu poznania pory aktywności naszych odbiorców. Nie zapominajmy o weekendach oraz świętach. Kliknij w zdjęcie, aby przeczytać całość.

http://marketingibiznes.pl/social-media/komunikacja-w-mediach-spolecznosciowych