O mnie

Witaj!
Cześć, mam na imię Julia i witam Cię na stronie szablonu Evelyn! Jest to w pełni responsywny, nowoczesny, kobiecy szablon na Bloggera, stworzony z ❤ w moim studiu Brand & Blogger. Śmiało, rozejrzyj się tutaj!

Pomogę Ci sprawić, aby Twój blog na Bloggerze wyglądał pięknie i profesjonalnie ❤
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ
  • 1
    BEAUTY
    Chcesz poznać moje ulubione makijaże i kosmetyki, dowiedzieć się, co polecam? Znajdziesz to tutaj - sprawdź teraz! ♡
    CZYTAJ WIĘCEJ
  • 2
    LIFESTYLE
    Tutaj poczytasz o mojej życiowej filozofii: zero waste, diecie fit, treningach i więcej ♡
    CZYTAJ WIĘCEJ
  • 3
    PLANOWANIE
    Mam obsesję na punkcie planowania! Chciałabyś zacząć planować swój czas? Poznaj moje najlepsze metody planowania ♡
    CZYTAJ WIĘCEJ

Qpony.pl – aplikacja godna polecenia


Obecnie różnego typu aplikacje zalewają rynek e-commerce swym dynamicznym rozwojem. Tworzy się je w celach rozrywkowych, informacyjnych czy komunikacyjnych. Jednakże – w wielu przypadkach – są one niezwykle potrzebne w codziennym funkcjonowaniu. Musi być jednak spełniony jeden warunek: użytkownik powinien chociaż trochę znać się na technologiach mobilnych i umieć z nich korzystać. Bez tego, nawet najprostsza aplikacja nie będzie wykorzystana, bo po co komu wędka, jak nie umie łowić.

Aplikacja może służyć też jako wyszukiwarka dla ogłoszeń wszelkiego rodzaju: samochodów, nieruchomości, kosmetyków, pracy oraz wycieczek wakacyjnych. Czasem zwyczajnie wykorzystujemy tę formę do dokonania transakcji bankowych. Jednym słowem, powinny te funkcjonalności ułatwiać nam życie.

Do tego celu służy też qpony.pl – obecnie najpopularniejsza zniżkowa aplikacja mobilna w Polsce. Obsługują ją wszystkie dostępne systemy operacyjne: Android, Windows Phone oraz iOS, dlatego jej dostępność jest niemal nieograniczona. To pozwala na zakupy z rabatem, pokazując kod na telefonie sprzedawcy w sklepie stacjonarnym. Wystarczy pobrać ją na swojego smartfona i gotowe – można korzystać. Z powodzeniem ten wynalazek technologiczny zastępuje papierowe kupony rabatowe powoli odchodzące do lamusa. Jest to również doskonałe rozwiązanie dla zapracowanych klientów, którzy nie chcą i nie mają czasu przeglądać wielu gazetek czy stron internetowych w poszukiwaniu idealnego dla siebie produktu w tańszej cenie. Pobierając tę aplikację, użytkownik może cieszyć się wygodą, gdyż wszystko, czego potrzebuje znajduje się w jego komórce. Może np. zamówić tańszy kosmetyk, odzież, pizzę albo inną usługę, która akurat jest mu potrzebna. Każdy rabat przyciąga, co przyczynia się w konsekwencji do zwielokrotnienia ilości sprzedanego towaru. 

Klient dostaje więc to, co lubi i zna w tańszej cenie. Produkt trafia wprost „do ręki” poprzez aplikację. Nie trzeba się też obawiać, że konsument akurat przebywa w miejscu, gdzie nie będzie mógł skorzystać z rabatu, bo akurat jest w zagranicznej delegacji czy na wakacjach. Zamawia towar po cenie rabatowej i go dostaje. Informacja o zniżkach przychodzi zawsze punktualnie, dlatego użytkownik zawsze pierwszy dowiaduje się o możliwości tańszych zakupów. Może się zatem cieszyć najlepszymi towarami na rynku bez potrzeby relokacji.

Korzystają z niej największe marki, np. Ikea czy Yves Rocher. To właśnie ta zindywidualizowana kampania marketingowa, wycelowana w konkretnego klienta, pomaga zwiększyć sprzedaż niektórych produktów. Forma dotarcia zaś odpowiada czasom współczesnym, gdy tradycyjna forma już nie działa. Każdy zapracowany konsument może liczyć na szybkie dotarcie do niego z  usługą. To zupełnie coś innego niż jeszcze kilka lat temu, kiedy to klient szukał produktu. Teraz to produkt szuka swego nabywcy i… często go znajduje. Co więcej, zadowolony kupujący nakłoni do pobrania aplikacji swoich znajomych, przyjaciół czy rodzinę. Poszerzy się więc potencjalny target, co znacząco wpłynie na wzrost zysków marki. 

Kupony rabatowe są najlepszym rozwiązaniem służącym wpływaniu na zainteresowanie grup docelowych produktem. Ważne jest też, że kampanię reklamową można w każdej chwili ograniczyć czy to czasowo, czy ilościowo. Przy zastosowaniu tej formy komunikacji z klientem, sprzedajemy więcej towaru. Sposób zaś jest efektywny, a co najważniejsze – mierzalny, gdyż zawsze można śledzić cały proces i korygować wyniki. Dodatkowym atutem jest fakt, że teraz ponad połowa konsumentów posiada telefon, z którym praktycznie się nie rozstaje. Często jest on nieocenionym źródłem informacji dla poszukiwanego towaru czy usługi. Dzięki temu szybko można znaleźć pożądany produkt, do czego często wykorzystujemy aplikację. 

Sylwia Cegieła