O mnie

Witaj!
Cześć, mam na imię Julia i witam Cię na stronie szablonu Evelyn! Jest to w pełni responsywny, nowoczesny, kobiecy szablon na Bloggera, stworzony z ❤ w moim studiu Brand & Blogger. Śmiało, rozejrzyj się tutaj!

Pomogę Ci sprawić, aby Twój blog na Bloggerze wyglądał pięknie i profesjonalnie ❤
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ
  • 1
    BEAUTY
    Chcesz poznać moje ulubione makijaże i kosmetyki, dowiedzieć się, co polecam? Znajdziesz to tutaj - sprawdź teraz! ♡
    CZYTAJ WIĘCEJ
  • 2
    LIFESTYLE
    Tutaj poczytasz o mojej życiowej filozofii: zero waste, diecie fit, treningach i więcej ♡
    CZYTAJ WIĘCEJ
  • 3
    PLANOWANIE
    Mam obsesję na punkcie planowania! Chciałabyś zacząć planować swój czas? Poznaj moje najlepsze metody planowania ♡
    CZYTAJ WIĘCEJ

Daj się znaleźć w sieci, czyli jak założyć wizytówkę w Google Moja Firma


Każda działalność posiadająca swoje miejsce lokalowe ma na celu znalezienie potencjalnego odbiorcy oferowanych usług. Aby dać się odszukać w Google Moja Forma, przedsiębiorca czy firma powinna mieć założoną wizytówkę, która widnieje na samej górze wyszukiwarki nad wynikami organicznymi. Do jej wykonania wystarczy kilka poniższych kroków:
  • Warunek niezbędny to posiadanie fizycznie obecnego adresu siedziby firmy. Po założeniu konta na Google Moja Firma – musimy posłużyć się tym linkiem https://www.google.com/intl/pl_pl/business/ – do lokalu może zostać nadesłana przesyłka z kodem weryfikacyjnym. Warto wiedzieć, że do powyższych czynności nie potrzebujemy rejestracji, a jedynie aktywnego konta w Google i to niekoniecznie gMail, ale ważne, aby były na jednej domenie służbowej. 
  • Następnie klikamy „Dodaj jedną lokalizację”, aby przejść do okna z mapą świata. Dla porządku, należy sprawdzić, czy nie ma już wizytówki firmy w sieci, wpisując jej nazwę.
  • Podajemy dane przedsiębiorstwa: nazwa (najlepsza będzie nazwa wyświetlana – odzwierciedlająca branżę), kraj/region, ulica i numer lokalu, kod pocztowy oraz miasto, a także numer telefonu. Na koniec, aby dokonać odpowiedniej selekcji, trzeba przypisać branżę, w której pracujemy do odpowiedniej kategorii.
  • Na dole formularza zaznaczyć można opcję „Dostarczam produkty i świadczę usługi u klientów”.
  • Dla zupełnie nowych firm pomocna jest lokalizacja niestandardowa, dzięki której zaznaczamy samodzielnie adres siedziby.
  • Gdy już wszystkie elementy są bezbłędnie wypełnione, przystąpić można do potwierdzenia weryfikacji wizytówki, klikając „dalej”. Utworzy się teraz konto Google+. Na podany adres nadejdzie przesyłka pocztowa z kodem weryfikacyjnym. Można też, gdy nie ma czasu na czekanie, aktywować wizytówkę telefonicznie lub w trybie natychmiastowym i po chwili na ekranie monitora pojawi się finalny efekt.  
  • Jeśli – z jakiegoś powodu – zechce ktoś usunąć z Google wizytówkę, należy kliknąć w edycję (prawy górny róg) i przesuwamy się w dół strony, gdzie znajduje się opcja „Nie zarządzaj już tą firmą”, a następnie „Usuń konto”. Trzeba pamiętać w tym miejscu o ponownym podaniu loginu i hasła, zaznaczeniu checkbox-ów. Nie można też zapomnieć o usunięciu z grona menedżerów: wchodzimy w opcję „Nie zarządzaj już tą firmą”, następnie – Menedżerzy i znak X. Gotowe.
Jak pokazuje powyższa instrukcja, założenie wizytówki to rzecz niezwykle prosta, ale konieczna do prowadzenia biznesu. 
Sylwia Cegieła